lørdag 2. mai 2009

ADVARSEL: Ein god porsjon ironi i dette innlegget!




Nå har me endeligt har blitt kvitt dei treige misjonerane som berre sat i godstolen og drakk cola og såg film! Så nå e det nye tider her på feltet. Me ville jedna demonstrera dette på den årlige konferansen, så me la inn ein ørliten tur opp te toppen av vulkanen Sibayak. Det gjekk så vanvittig lett nå når me ikkje har nogen te å sinka oss...hehe...


Neste post på programmet e ein 10 dagars jungeltur for oss damene...med Smiley (jungelguide) på slep. Det ska bli herligt!


6 kommentarer:

Silje og Kjell Audun sa...

så kjekt å se at du blogge igjen, herligt å lesa. Ja det va godt det sto ironi i dette innlegget, sånt rykte vil me ikkje ha på oss;) Me savne dokk og folket der ute, sår i hjerta itte å komma ut igjen!!
Tenke og ber mye for dokk !!
Klem klem

Anonym sa...

Vi er en sprek gjeng her ja, om jeg får si det selv...hehe. Jungeltur ja, blir tider det! Gleder meg stort :)

Frøydis Vestbøstad sa...

si fra når jungelturen blir, da kan det hende sinkene kommer tilbake...klem

JH sa...

Hebat!

Denne Cola-drikkende sinka syntes det var et flott påfunn av dere å ta turen opp den lille skråningen på Sibayak for å kjenne på "rumpelukta" der oppe. Gjorde sikkert godt for noen og enhver. Turen til jungelen høres mildt sagt good ut og jeg tror Berit ville satt pris på noe slikt. Det eneste jeg lurer på er følgende: får dere "omvendt" noen sjeler på Sibayak og i jungelen?

Kjekt dere blogger igjen. Vi skal nok også komme sterkere tilbake. Hils alle og vær ved godt mot. "Jeg plantet, Apollos vannet, men Gud gav vekst!"

Ole M sa...

Sibayak who...? (cola-rap)

Liv Jorunn sa...

Jeg skjønte ikke dette med cola og film ...

;)