søndag 7. juni 2009

Takk, Dude!


Det e kje så greit når venner flytta. Det har Olav fått merka godt siå me kom te Indonesia, og akkorat nå e han den einaste av dei norska ongane som ikkje går på den internasjonale skulen. Her ein dag så sa Olav: "Kanskje Gud kan senda ein venn te meg...". Olav klare ikkje heilt å uttala g-lyden, så Gud blir te Dud...som jo betyr "kompis". Goe kompisar hjelpe kvarandre og dette hjertesukket blei hørt av Duden i himmelen. Så neste måren stod det ein nusselige liten kattunge på tråppe. Olav va i ekstase. "Mamma! Dud har sendt ein venn te meg! Kan me ha an?".

Me hadde overhode ikkje tenkt å få oss ein katt, men kin kan avvisa ein venn som Gud har sendt?

"Klart me må ha an!".


Gud svara jo ikkje alltid sånn som me forventa. Neste gong me ber Gud om ein venn, så må me jedna understreka at me meina ein menneske-venn.


8 kommentarer:

Johan Leirvik sa...

Herleg! Synast eg høyrer Olav når eg les:)Gratuler han med ny kompis frå meg.

Ole M sa...

Dåkke ska sjå at Dude sende ein dude te itte kvart! Og det e kjekt at den duden får ein dude å leka med :)

Jorunn Andrea sa...

eg må smile når eg tenke på dåkke fine folka der nede i tasbi. GLER meg til å sjå dikka igjen:)

lillian sa...

Dud høyre bønnene våre Olav :)
Fortsett å be,jedna om ein hond elle noge :) :)
Gleda oss t å hilsa på både dokke og pusekatten i sommar.

JH sa...

Fantastisk! Duden e good! Say no more!


Duds fred!

Hildbjørg Aarseth Vatland sa...

Gratulerer med pusekatt! Den var herlig! Håper dere har det bra! Hilsen fra Bestemor og resten av gjengen på Vatland! :)

Anne Birgitte sa...

Fantastisk!! Lure på om vi kan få oppdatering frå dåkke viss dåkke sende sånne fellesmailar? Adressa e annebirgitte@lyse.net
Håpe alt står bra til med dåkke. her går det fint:)

Gunawan-Megah sa...

I remember this story ;)
Missing you guys......
-Megah n Gunawan-