mandag 3. november 2008

Søppelplassen

Ei litå jenta leke på søppelplassen mens hu venta på at mamma ska bli ferdige på jobb. Eg kan ikkje reisa him igjen te Norge og sei: Eg gjorde ingenting for hu jentå på søppelplassen


Et av dei nyoppstarta prosjektene te NLM Indonesia e å driva arbeid blant folk som jobba på den offentlige søppelplassen i Medan. Me fekk besøka denne plassen forige veka og det gjorde et utruligt sterkt inntrykk på adle oss som va der. 27 hektar med illeluktande søppel låg og stanka i solsteiken og kvar dag komme det tonnavis av søppel - bidrag frå innbyggarane i Medan..inkludert meg! Eg ska lova deg at eg tenke på ka eg hive i søppelbøtta frå nå av.


Men det mest sjokkerande va å treffa folkje som jobba der. Di smilte te oss og ville jedna slå av ein prat. Eg sko likt å sett den nordmann som hadde smilt onda sånne forhold. Eg tenkte med meg sjøl atte eg sko aldri klaga mær i mitt liv. Det har eg sjølsagt gjort allerede, men alikavel så huska eg på desse blide ansiktene og minne meg sjøl på atte eg har STORE gronn te å vara takknemlige.


Nå får ikkje søppelplass-arbeidarane ekstra god lønn fordi di ofre seg og tar dei jobbane ingen vil ha. Pga den økonomiska kriså i verden har prisen pr kg reinvaska plastikk gått ned frå ca 1 kr te 40 øre. Fekk du lyst å streika nå?

2 kommentarer:

lillian sa...

Itte å ha vore ute å handla, bore inn ørten påsar med mat, fått det på plass i skaper og skoffer, stod eg ei stond å lurte på ka middag eg sko laga t ongane kom him frå skulen. Der va så møkje å velga i, atte det blei meste et problem...
Eg sette meg ner med pc`en for å sjå om der va noge nytt ifrå Indonesia.
Gitt om eg kjente et stikk av vonde samvittighet itte å ha lest "søppelplassen".
Samtidig som eg blei voldsomt takknemlige for atte eg bur i Norge....

Silje og Kjell Audun sa...

Nei hei, så kjekt å se dokk på nett. Nå blei eg glad, og eg ska følge med kver dag ;=)
EG lengta så ut igjen, dokk e heldige som får vera der.
Ja det e utrolig ka liv de leve på søppelhaugen, ein kan ikkje forstå det sjøl om en har vært der.

Me ber for dokk der ute, og for folket. E det bra med dokk?? Godt å vera ute igjen for dokk alle??

Hils flokken
Klem SIlje