søndag 16. november 2008

Travel helg



Barack Obama tok turen han og. Litt mo i knedne akkorat her...ikkje løye det


Haustens store happening på MIS kaltes International fair. Då hadde adle på skulen mulighet te å få vist fram essensen av landet sitt og den norske delegasjonen hadde verkeligt lagt seg i selen for atte det sko bli ein uforglømmelige dag. Der va utruligt møkje bra å sjå, hørra og ikkje minst SMAKA (berre spør Magne!) Trur eg må ha meg ein tur te damene frå Pakistan, Jemen og India for å smiska te meg nogen oppskrifter, for det va stjerneblikk på den trauste husbonden min. Olav derimot va mest fornødde med dei norske vaflene...som han og gomla på frå me kom te me gjekk. Innimjydlå va han borte sjå Marie (ettåringen vår) for å variera litt med appelsina og chips. Det blei ein flotte dag, og sjøl om me va stuptrøtte når me kom him, så va det absolutt verdt det.

9 kommentarer:

Frøydis Vestbøstad sa...

Dåkker e topp! Skjønner godt både Magne og Olav.Klem

Annette sa...

Hei!
Kjekt å sjå dåkkas blogg! :-)

Annette sa...

..bare meg igjen..
Her er vår blogg!
Http://annetteoggeirmagne.blogspirit.com

JH sa...

He-he. Du ser temmelig "mo i knenå" ut der du står med Obama. Selv synes jeg læreren som tok bilde av Naomi og meg sammen med O-bama ble litt lang i maska når jeg laget V-tegn over hodet hans. Man skal kanskje være seg frabedt slikt med den nye presidenten?

Ngomong-ngomong: takk for i går.

Unknown sa...

Så gøy atte dåkke har blogg!
Håper dere har det helt topp ;-)
Kommer til å følge med!

Inga

Frøydis Vestbøstad sa...

Så travelt kan det vel ikke ha vært!!!

Anne Birgitte sa...

Hei, så kjekt å sjå bloggen dåkka!! Endelig:) Håper de fekk julebrevet? Tusen takk for brevet vi fekk idag. Kjekt å høyre frå dåkke! Det er så godt å sjå at de har det godt. Stor klem frå oss 5 her på Varhaug v/ Anne Birgitte

annebirgitteboe.blogspot.com

av og til oppdatert.. elles syns ej det e kjekt med facebook..:)

Ole M sa...

Gratulera med ein frisk start på bloggingen! Gleda oss te fortsettelsen....)

Ole M sa...

Altså, nå har Obama rukke å vore president i ein måned og har sikkert møkje travlare helger enn dåkke....! Skjedd noge siden sist?