torsdag 30. oktober 2008

Kom, for alt er ferdig

I dag skjedde det! Handverkarane som har pussa opp huset vårt i over 2 månader, fortalde at no var dei ferdige. Den siste tida har me vore grundig leie av støv og bråk og alt det som høyrer med, og kanskje har dei óg vore tilsvarande leie av oss. Ikkje veit eg. Men det gjekk i alle fall fort i svingane desse siste dagane.
Så, no er alt ferdig. (Nesten, i alle fall) Gjesterommet er mala og møblert. Lekkasjane er tetta og termittane er i det minste ikkje synlege meir. Eit tynt lag med sement utanpå problemet kan gjera underverk... Vifta har kome opp i taket og møblane står ikkje lenger i ei klynge midt på golvet. Me har til og med fått ny sikringsboks, som tåler at me skrur på ein aircondition eller to. Så altså; no kan de koma på besøk viss de vil.

3 kommentarer:

Olav Vestbøstad sa...

Eg kjeme, og eg gledar meg!

Liv Jorunn sa...

Var det de to velkjente hjelperene til Mr. Lim? Jeg smiler når jeg tenker tilbake på de :)

JH sa...

Hebat dong!

Jeg kommer også, plutselig!

Ellers er jeg imponert over hyppige innlegg på bloggen. Er det ikke artig?