søndag 7. februar 2010

ANBEFALING!

Sjå føre deg denne situasjonen: Et anonymt ektepar har lagt seg og og den voldsomt blonda kånå e MESTEN i drømmeland. Då seie den skjeggete mannen: "He du lyst å hørra ein interessange betraktning a C.S.Lewis?"
Den blonda, trøtta kånå kan overhode ikkje tenka seg det på dette tidspunktet. Berre tanken får hena te å le så tårene tridla. Hu ler og ler og torka tårer. Te slutt sokka mannen oppgitt og legge seg te å sova.

Eg har lenge drømt om å begynna å lesa C.S.Lewis, men akk, det har berre ikkje vore det retta tidspunktet. Studier, små ongar og andre omstendigheter har tatt energien. Men tru det eller ei: Nå har eg faktisk lest 4 bøker av denne forfattaren. Det e fantastisk! Ikkje det atte eg henge med i adle svingane, men av det eg forstår, e der møkje mat for sjele. Les ei bok av Max Lucado så skrive du jedna 3 sitater (With all due respect, Mr. Lucado), les Mere Christianity av Mr Lewis så skrive du 20 sider. Herved anbefalt (te dei som ikkje e altfor trøtte)!

3 kommentarer:

Jorunn Andrea sa...

Kari Anne! Eg smiler når eg tenker på denne vakre og gode familien din!
Gleda meg til å sjå dykk i Mars:)

Mange klemmer frå Jorunn

Gunn Berit sa...

Kjære gode anonyme ektepar! Eg kan ikkje fatta og begripa at den blonda kånå vil nekta å høyra på maen sine filosofiske betraktningar om ein for lengst døe brite. Fins der noge meir romantisk?

Noge aent romantisk eg vett om e ein februardag for 8 år siden. Då var det salmesang med frostrøyk i st.Olav, speling på speleautomat i brudekjole på ferjå mellom oppedal og lavik, ei bilsjuge brud, teater om ein sognakjeltring (gjest b.) og ei goe vinterferieveka i syden. Der låg brudgommen ein heile dag på nudiststrand og bygde sandslott!

Gratulera med 8 års bryllupsdag idag, kjære Magne og Kari-Anne. Dåkke e goe og me e glae for å kjenna dåkk!

Knib frå Gunn Berit

Gunn Berit sa...

sko forresten helsa masse frå maen og...

gb