tirsdag 23. februar 2010

Semangat!



Ordet betyr "begeistra" og det va det fyssta ordet eg kom på itte å ha vore med på damegruppa ved søppelplassen igår. Eg gjorde min debut som heimkunnskap lerar og på menyen stod: Gulerotkaka. Eg va litt bekymra på forhånd; Servering av norske mat trenge ikkje nødvendigvis bli en umiddelbare suksess. Men sko du ha sett: Dei likte kakå!


Om di konne få laga ei te?, lurte di på.


Selvfølgeligt konne di det!


Kånå te presten hadde nogen gulrøter hima, så hu språng him itte dei. Så sette di igong med kaka nr 2.


Ei av damene rekna ut atte det kosta 15000 rupiah (10 kroner) å laga kakå. Det va billigt! Hu hadde lyst å begynna å selga! Til og med medarbeidar Lyna gjekk rett him og kjøpte gulerøter.



Og eg gjekk him med glede i hjerta!




Ingen kommentarer: