onsdag 3. mars 2010

Igår kveld la jeg store planer, idag gjorde jeg som jeg pleier.

FOR 2 DAGAR SIÅ hadde eg andakt via Skype på Tryggheim Ungdomsskule. Då snakkte eg SÅ fint om at me ska prøva å ta Bibelen på alvor og broka litt mindre på oss sjøl, og litt mær på andre. Sånn samla me oss skattar i himmelen, nemligt. Det hørres jo lurt ut. Långsiktige planlegging e me go på, me nordmenn.

IGÅR va eg på handletur.

Det e kje lett å leva ut det ein trur og meina e rett. Serligt ikkje når tøymarkedet i Medan bugna av flotte, billige stoff og sjal i adle fargar. Eg prøve å rettferdiggjera meg sjøl; Må jo kjøpa presangar....om ikkje te ADLE i Norge, så iallefall te dei fleste (Som om ikkje dåkke har nok!). Dessuten så legge eg vinn på å støtta det lokala næringslivet. Sjal-damå på tøymarkedet e blitt voldsomt gla i meg, det ska eg lova dåkke.

Vel...Bibelverset står der idag óg, og minne meg om kin eg e og kin eg ska prøva å vara: Gjer det goa, var gavmilde og del jedna med andre. Då ska du samla deg ein skatt i himmelen.

Ingen kommentarer: