søndag 7. mars 2010

Juksebasar!?

Syster mi seie av og te at det e lettare å få tilgivelse enn tillatelse. Dette seie u jedna i forbindelse med at eg har skreve noge om na, så då får eg vel tilgivelse denne gongen og. :)
Det e bibelsk å gi æra te dei som fortjene det, og eg syns det e på sin plass atte u Lillian og veninnå henas, Fia, får et klapp på skulderen itte innsatsen:
Dei to siste månane har di samla inn gevinstar og solgt lodd te inntekt for arbeidet i Indonesia. Og når to sånår ildsjeler slår seg samen så tar det jo omtrent fyr! Resultatet itte trekningen forige veka va utrulige 50 000 kroner. Tusen takk te dåkke begge og te adle hjelparar som har gitt gevinstar, solgt lodd og tatt lodd.
Før sa me alltid at det va juksebasar viss me ikkje vant. Vel...eg vant ikkje denne gongen, men det føles som om eg vant hovedgevinsten! TAKK!

1 kommentar:

Silje og Kjell Audun sa...

Så bra, det e oppmuntrane med slikt !!
klem te dokk